Start din egen innsamling

I dag overlever tre av fire kreft. Én av fire gjør det ikke. Bli med oss i arbeidet mot vårt felles mål: Et liv uten kreft. Pengene du samler inn, går til kreftforskning og omsorgstilbud til pasienter og pårørende.

Så enkelt er det

1. Opprette en digital bøsse eller en gruppeinnsamling (bedrift/ skole/ lag)

2. Del bøssen med venner og kjente. Fortell hvorfor de skal bidra.

3. Pengene du samler inn går til forskning slik at flere overlever kreft, og lever et godt liv etter sykdommen.

Velg anledning du ønsker å samle inn til

Rosa sløyfe-aksjonen

Når et kjært liv tar slutt, velger mange å be om en pengegave til et veldedig formål. Her kan du opprette en innsamling til Kreftforeningen

Støtt Kreftforeningens arbeid

Vi trenger mer forskning, og vi trenger de beste omsorgstilbudene til pasienter og pårørende. Her kan du samle inn penger til Kreftforeningens arbeid.

Stafett for livet

I et helt døgn går eller løper vi til støtte for alle som er rammet av kreft, for å symbolisere at det alltid bør være noen på banen for den som er syk. Her kan du opprette din egen innsamling i forbindelse med årets stafetter.

Kreftforeningens innsamlingsaksjon

Kreftforeningens innsamlingsaksjon gjennomføres i mars 2024. .

{{ current_team_number }}

grupper har opprettet en innsamling
Støtt en gruppeinnsamling!

{{ current_participant_number }}

personer har opprettet en digital innsamling
Lag en digital bøsse du også.

{{ collected_gift_amount_formatted }}

er samlet inn via digitale innsamlinger
Gi en gave nå!

Inspirerende innsamlinger og bøsser

Dette jobber vi for

At færre skal få kreft

Vi jobber for et samfunn der det skal være enkelt å ta sunne valg og forebygge kreft.

At flere skal overleve

Vi støtter kreftforskning fordi vi vet at det nytter. 3 av 4 overlever kreft i dag. Det er dobbelt så mange som for 50 år siden.

God livskvalitet til pasienter og pårørende

Ingen skal møte kreft alene. Vi jobber for likeverdig kreftomsorg for alle, uansett bosted og økonomi.