Jeanette V. Hustad Hele landet Samle inn til Kreftforeningens arbeid

CrossFit mot Kreft

CrossFit Centrum på Forus arrangerer for 3'dje året en stor CrossFit økt til inntekt for Kreftforeningen. I år har vi også fått med oss flere CrossFit sentre hvor vi sammen jobber for å samle inn penger til forskning mot kreft. Målet på sikt er at dette blir et nasjonalt arrangement i regi av samtlige CrossFit sentre i hele landet. Vi gleder oss å si at vi i år har med oss på laget følgende sentre som også arrangerer "CrossFit mot Kreft" økten på sitt lokale senter: CrossFit Centrum CrossFit Trondheim CrossFit Førde CrossFit Vest, Nesttun CrossFit Fønix, Drammen CrossFit Kristiansund CrossFit Christiania, Oslo (29.10 kjører de en egen foundraiser for Barnekreftforeningen) Økten kjøres hovedsakelig den 24.10.15 men enkelte sentre arrangerer den innenfor en 2 ukers periode fra denne dato. Vi selger t-skjorter med "CrossFit mot Kreft" til minstepris kr. 150,- pr. stk (og du har selvsagt lov å gi mer :) ), og det vil også stå fremme en donasjonsbøtte på senteret i en 2-ukers periode. Denne arrangerte treningsøkten mot kreft kom i gang pga en av våre kjære og trofaste medlemmer Anders Svindland ble diagnosert med kreft. Anders hadde vært medlem hos oss helt fra oppstart og vi ønsket å vise vår støtte og omtanke til ham og alle andre i samme situasjon. Dessverre er ikke Anders med oss lengre, men vi ønsker å hedre ham og andre ved å fortsette denne tradisjonen og sette fokus på forskning mot kreft. Kreft er noe som angår de fleste av oss, og de aller fleste av oss har nok opplevd tilfeller av kreft i familie eller vennekrets. Vi bryr oss, og tror at vi sammen kan utgjøre en forskjell! Bli gjerne med på innsamlingen selv om du ikke er med på en av treningsøktene som arrangeres. Alle donasjoner er velkomne, alt hjelper! (Komite nr. 491001)

20.10.2015 15.03.2016

Jeanette V. Hustad