Atle Ove Martinussen Bergen Samle inn til Kreftforeningens arbeid

"Operasjon løft"

Innsamlinga er eit samarbeid mellom prosjektet "Operasjon løft" (ved Atle Ove Martinussen) og Nemo Classic Diving i samarbeid med Kreftforeningen i Bergen. Alle inntekter skal gå uavkorta til aktiviteter for familier med kreft med særleg fokus på barn som pårørande og barn/unge med kreft. Les meir om formålet på: http://www.vestnytt.no/kultur/Da-konen-dode-av-kreft_-fant-Atle-styrke-pa-havbunnen-534135.html Innsamlinga er delt i tre delprosjekt: 1. Salgsutstiling 4.11. - 23.12.2016 i Kreftforeningen sine lokaler i Strandgaten 62, Bergen. Ope kl 09 - 15 Ein del av bilda i utstillinga kan du sjå her: https://www.facebook.com/atle.martinussen/media_set?set=a.1408436145833173.1073741885.100000004027902&type=3 Sidan mange kanskje ikkje rekk å ta turen innom Kreftforeningen i Strandgaten 62 i Bergen i opningstida for å sjå bilda "live". Kan du bestille bilda direkte ved å sende bestilling til: atleovemartinussen@muho.no Og betale for bildet du bestiller på denne sida. 2. ÅRETS VIKTIGASTE AUKSJON!!! Nakensneglen på plakaten til utstillinga har eg kalla "Shining Knight". Dette motivet er trykt på tekstil i med kraftige aluminiumsoppheng oppe og nede. Bildet er 2 m x 2.2 m og vil vera eit blikkfang uansett kor det heng. Bli ein skinnnande riddar for kreftsaken og by på dette bildet!! Auksjonen går fram til 23.12.2016. Bindande bud kan sendast til: atleovemartinussen@muho.no 3. Generell innsamling Om du vil støtte denne gode saka - "Operasjon løft" - utan å kjøpe bilder så kan du gi ditt bidrag på denne sida. Takk for alle bidrag som går uavkorta til aktivitetar for barn og unge i familier med kreft.

15.11.2016 31.12.2016

Atle Ove Martinussen