På hjul for Ruben Norge Samle inn til Kreftforeningens arbeid

På hjul for Ruben

Hei venn, student, fulltidsansatt, friluftsentusiast, mor, far, datter, sønn, søster, bror, barnebarn og bestevenn. Høsten 2014 fikk vi beskjed om at vår venn hadde fått kreft. Han var student, han var sporty, han var Leeds-fan, han var sønn, bror, barnebarn og bestekompis. Han gikk gjennom flere operasjoner, cellegiftkurer og stråling. Han var den største optimisten blant oss alle. November 2015 klarte ikke kroppen hans mer og vi mistet vår kjære Ruben. Hans utløpsdato ble raskere enn forventet, og hans fremtidsplaner forble planer. Ruben sitt liv ble mye kortere enn fortjent. Livslykke måles ikke i antall dager man har hatt sine ben på jorden, men hva man har fylt dem med, hva man har fokusert på, hvem man har tilbrakt tid med og gleden man har oppnådd. Mest sannsynlig kjenner vi alle en som kjemper eller har kjempet mot kreft. Sommeren 2017 ønsker vi å samle inn penger til Kreftforeningen som forebygger og bekjemper kreft samt bedrer livskvaliteten for pasienter og pårørende. Vi skal sette oss på sykkelen fra Nordkapp til Lindesnes hvor målet er å ta for seg vakre Norge på langs, samtidig som vi samler inn penger. Innsamlingskampanjen “På hjul for Ruben” skal være et fellesprosjekt for alle som vil være med på å støtte Kreftforeningen sitt nødvendige og gode arbeid for å bekjempe det urettferdige. Ta med kjente og kjære - og bli med på den fineste og viktigste sykkelturen i 2017. Mer informasjon om påmelding og turen kommer fortløpende - men gi gjerne en gave allerede nå. Følg oss på Facebook for oppdateringer om tur og innsamling: www.facebook.com/paahjulforruben

Mål: 100 000 kr.
09.12.2016 01.09.2017

{{don.Amount | number:0}} kr.