Amanda Storsenter Haugesund Støtt Krafttak mot kreft

"Gi en bøsse" Haugalandet 2016

Krafttak mot kreft er Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon. I år går pengene til å hjelpe de som har en kreftsykdom de ikke kan bli friske av. Temaet for årets aksjon er ‘’La oss bli gamle sammen’’. De innsamlede midlene skal gå til finansiering av forskning på livsforlengende medisiner og andre tiltak som hever livskvaliteten for mennesker som lever med en kreftsykdom de ikke kan bli friske av. I forbindelse med Krafttak mot kreft vil elever fra 25 videregående skoler besøke ulike husstander i Rogaland. Elevene går frivillig med bøsser for Kreftforeningen og hver bøssebærer går en rute på ca. 2 timer og samler inn penger. Vi setter veldig stor pris skolene sitt engasjement og synes det er flott de støtter og bruker fritidens sin på kreftsaken. I Rogaland samler 1 bøssebærer i gjennomsnitt 868,- pr bøsse. Vi håper at du eller din bedrift vil støtte bøssebærerne og Krafttak mot kreft med " 1 bøsse" (868kr). Dette gjøres enkelt ved et klikk på «Gi gave», hvor man kan velge mellom kort eller faktura som betalingsmetode. Alle bedrifter som er med og bidrar i årets næringslivsstafett vil få diplom fra Kreftforeningen og hvis dere ønsker logo eller bilde av teamet på diplomet, kan du sende dette til lars.kristensen@kreftforeningen.no Næringslivstafetten pågår til 15. mars 2016. Lørdag 12. mars er finalen og da vil bli kåring av beste skole, annonsering av totalt innsamlet penger og aktiviteter for barn og unge på Amanda Storsenter Se mer på https://www.facebook.com/amandastorsenter/ Hilsen Oss på Amanda

23.02.2016 15.03.2016

Amanda Storsenter