Russen Porsgrunn vgs Porsgrunn vgs Krafttak mot kreft 2018

Sammen mot kreft- krafttak mot kreft 2018

Rundt 30 % av oss får kreft i løpet av livet, og det berører oss alle. Derfor ønsker vi, russen på Porsgrunn videregående skole, i tradisjonen tro å arrangere en kreftaksjon, krafttak mot kreft. Her vil pengene gå- uavkortet- til kreftforeninga, som i år holder fokus på deres arbeid mot senskader av kreft. Målet for dette arbeidet er å hjelpe de som tidligere har hatt diagnostisert kreft, med å komme tilbake til en velfungerende hverdag. Og kanskje vil enda flere av de som får diagnosen kreft komme seirende ut av det, med nettopp din og vår hjelp. Kreftforeningen har over 27 000 frivillige bidragsytere, noe som vil si at frivillig arbeid og innsamlede bidrag er en stor del av midlene som brukes til deres fantastiske arbeid. Vi ønsker derfor å gjøre en forskjell og gi et bidrag til de som trenger det, og vi håper du ønsker å hjelpe oss med å hjelpe andre! Alle bidrag vil være like viktige, og ingen beløp er for små. Årets viktigste russeknute er i gang- sammen er vi sterke.

23.01.2018 06.03.2018

Russen Porsgrunn vgs