Kreftkampen 2019 Gjøvik Samle inn til Kreftforeningens arbeid

KREFTKAMPEN 2019

KREFTKAMPEN 2019 Nammo Stadion fredag 14.juni kl 18.00. Gjensyn med lokale og nasjonale fotballhelter For fjerde år på rad stiller våre lokale fotballgutter opp og risikerer helse og ære for å samle inn penger til Kreftforeningen. Christian Johnsen gjør comeback sammen med Espen Haug, Pål Strand, Anders Skaugrud, Jens Bjørn Staff og mangel flere. For Gjøvik-Lyn stiller sterke navn som Tommy Hansen, Tommy Stenersen, Tom Henning Hovi, Arild Rebne og Sturla Kollshaugen samt resten av kjernen fra 90-tallet. Vidar Davidsen stiller opp og tar med seg og tar med seg et knippe kjente fotballnavn som forsterker lagene våre. Tommy Svindal Larsen gjør comeback sammen med Andre Bergdølmo, Tore Krogstad, Håvard Lunde og Bjørn Viljugrein stiller all opp. Damene stiller også opp i 2019! For første gang har vi 2 Kreftkamper ettersom også damene stiller opp i år. Knut Befring har fått med seg 3 olympiske mestere med Maren Lundby, Bente Nordby og Anita Rapp. Men en rekke kjente lokale navn stiller også som Kristin Skeie Hagen, Stine Lerud, Oda Tajet, Line Ramsrud, Benedikte Birkelund, Anne Cathrine Heggheim Nathalie Granvang Nilsen og mange flere utfordrer A-laget for Raufoss. Så her kan det bli en spennende match. 1 million kroner er målet Vi har samlet inn 720 000 kroner hittil og ønsker å nå målet om 1 million kroner totalt når årets kamp er unnagjort. Og vi håper alle som støttet aksjonen i fjor gjør det samme i 2019. Vi håper å samle inn minimum 50 000 under selve kampen men støtten fra bedriftene er helt avgjørende for å nå våre mål. Støtter du denne saken så får du et diplom fra Kreftforening som viser at du har støttet nettopp denne lokale innsamlingen. En festdag til stor nytte Dette blir en festdag med masse tilskuere og mye moro. Men den viktigste kampen foregår hele året og vi håper å kunne gi et bidrag som bidrar til en fremtid hvor enda flere blir friske igjen etter å ha fått diagnosen kreft. Kreftforeningens forskningsarbeid gjør at rundt 75% av alle som får kreft blir friske igjen og dette var utenkelig for bare for 10 år siden. Så hjelp oss i å samle inn penger så vi kan bidra til at enda flere blir friske eller at de som har mistet en i familien kan få god støtte i etterkant.

16.04.2019 30.06.2019

Kreftkampen 2019