Turforliv Oslo Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Nordmarka på langs

Turforliv er tilbake, denne gangen med et litt mindre, dog ikke mindre utfordrende, prosjekt enn det siste. Denne gangen skal det løpes, og det gjennom hele Nordmarka, fra Roa og helt til Rikshospitalet, en tur på omtrent 50 km det! Løpeturen kommer til å finne sted lørdag 10.10.2020. og vil bli grundig dokumentert underveis med bilder, livesendinger og video på facebook (facebook.com/turforliv) og instagram (instagram.com/turforliv) Vi er 7 veterinærstudenter som gjør dette, alle på ulike nivå når det gjelder løping, alle fra ulike deler av landet, men alle med det samme målet: å vise at vi bryr oss. Vi løper for kreftsaken, og håper å inspirere og motivere til en mer aktiv hverdag. Om vi klarer å løpe 50 km, hva klarer da du? Og sist, men ikke minst, hva er vel kreftforskning uten midler? Vi håper å samle inn minst 100,- per km vi løper, altså 5000,-. Om det blir mer enn dette er opp til dere. Hvor mye er en km verdt for deg? De kronene vi samler inn nå, kan være med på å berge et liv i morgen. Støtt turforliv, og støtt kreftforskning, det angår oss alle. Følg turen på facebook.com/turforliv! Oppdatering 08-10-2020 Vi nådde målet på 5000, og øker dermed til 15000! Takk sålangt ❤

05.10.2020 15.10.2020

Turforliv