Elin & Gustav Orkanger Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Hokus Pokus KREFT i Fokus

Les om hele vår kreftkamp og innsamlingsaksjon på facebooksiden Hokus Pokus KREFT i Fokus 26 juni går vi alle de 10 2000-meterstoppene i Rondane Nasjonalpark på under 24 timer. En hard fjelltur på 42 km med 4700 høydemeter! En tur som på mange måter gjenspeiler ett liv med kreft; En tung, hard og intens kamp med oppturer og nedturer, ett konstant jag og slit, du får aldri slappe av, du forstår hvilken finmotorikk kroppen er, du kan ikke gi opp men må holde det gående helt til slutt..du skal ned i kjelleren for å hente din siste energi! Vi ALLE kjenner noen som blir rammet av kreft! Det er skremmende og si det men det er sant! Når vi får oppleve kreften slik som vi gjør så får vi virkelig forståelse for hvilken kompetanse, utstyr og forskning som trengs for at vi skal komme videre i kampen mot kreften. Vi har laget denne siden for å vise vår kreftkamp, vise viktigheten med å støtte, samt fremme vår innsamling til Kreftforeningen! Gå inn på Facebook og følg oss⛰ Status innsmaling; 3/7: Totalt 318.000,- (inkl vipps) Deres store engasjement og oppbacking gjør oss rørt🥲 Keep going☺️ #sammenervisterke Mvh Elin & Gustav Rogstad 90692928

21.04.2021 31.12.2021

Elin & Gustav