Vesterålen Padleklubb Vesterålen Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Støttetak mot kreft

Vi støtter kampen mot kreft med aksjon #støttetakmotkreft 12.-20. juni 2021. Vi inviterer og utfordrer spesielt andre padleklubber og padlere over hele landet til å bli med. Vi setter også pris på småbeløp, om du synes det de foreslår er i meste laget. Alle monner drar! Minnetur - 16. juni (værforbehold, utsettes litt hvis skitvær) padler vi og ASKR. Vi vil sende på nett så du kan være med der, for å hedre minnet til Bent Magne Karlsen og Gunn Mary Hanssen som padlemiljøet i Vesterålen mistet i fjor. Valgfri "påmeldingsavgift," som altså går til Kreftforeningens arbeid. (Får vi ikke til direktesending, legger vi videotur ut etterpå) Videre i perioden blir det flere arrangementer, andre må gjerne også slenge seg på med egne turer der man er. Søk opp på Facebook og følg aksjonen vår – og gi gjerne en slant om du kan. Hvis ikke, setter vi også stor pris på liking og deling, sånn at vi kanskje når enda noen flere. OBS - hvis du ikke får Vipps'n til å funke med denne løsninga til Kreftforeninga kan du også søke dem opp eller Vippse til 2277 – merk da innbetalingen med støttetakmotkreft i tekstfeltet, så kan vi søke opp i ettertid hvor mye vi har fått inn til aksjonen sånn. (Det vil imidlertid ikke komme opp i oversikten og totalbeløpet her.) På forhånd takk for støtten!

31.05.2021 20.06.2021

Vesterålen Padleklubb