Torshov Sport Oslo Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Kamp mot kreft

Vi i Torshov Sport oppfordrer våre kunder og samarbeidspartnere til å bidra i vår innsamling til Kreftforeningens viktige arbeid. Alle som bidrar er med i trekningen om sportsutstyr signert av profilerte idrettsutøvere. Vi trekker vinnere gjennom hele innsamlingsperioden. Utvalgte signerte samleobjekter auksjoneres bort til høystbydene hvor alle midler går til Kreftforeningen. Eksempler gjenværende signerte produkter: - Fotballsko signert av Mats Møller Dæhli - Fotballsko signert av Martin Ødegaard - Signert t-skjorte av Mats Zuccarello Aasen - Skateboard signert av Terje Haakonsen - Fartsdress signert av Kjetil André Aamodt - Fotball signert av Brede Hangeland - Startnummer fra OL i Sotsji signert av Petter Northug Vil du støtte en god sak, og samtidig ha mulighet til å bli eier av unikt sportsutstyr? Jo flere bidrag som kommer inn - jo flere produkter lodder vi ut. Se flere signerte produkter samt annonsering av vinnere på vår nettside: torshovsport.no/kamp-mot-kreft Tusen takk for alle bidrag!

27.10.2014 31.03.2015

Torshov Sport