Jessheim 6 dagers - Innsamling til kreftforeninga
Esben Rohit Hellebø Oslo/Jessheim 6 Dagers / Norge Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Jessheim 6 dagers - Innsamling til kreftforeninga

Det starta med en tanke, da Pappa mista livet til kreften kort tid etter sin bursdag i November 2013. Og no for ikkje så lenge siden fikk Mamma påvist kreft, i disse dagar får ho behandling for å ta knekken på kreften. Eg og min bror føler at man vil gjøre noe for å hjelpe men ka kan man gjøre? Eg har de siste åra satt pris på det å springe, Det var på en springetur kort tid etter Pappa gikk bort at tanken på å samle inn pengar dukka opp. No har det blitt en realitet. Søndag den 5 Juli til Lørdag den 11 Juli 2015 deltar eg på Norges første seks dagers løp i Norge, Jessheim 6 dagers. Kravet er 50 kilometer om dagen. Og her vil eg prøve å samle inn mest mulig til kreftforeninga og håper både privatpersoner, idrettslag, bedrifter og andre vil være med å støtte min innsamling. Linker til omtale av innsamlinga i media : Nyare omtale: http://www.nrk.no/sognogfjordane/spring-for-mor-si-1.12442775 http://nyhende.komheim.no/?sak=3416 Tidligare omtale: http://www.kondis.no/fra-60-meter-til-6-dagers-loep-og-innsamling-til-kreftsaken.5725574-141124.html http://www.nrk.no/sognogfjordane/skal-springe-i-seks-dagar-for-kreftssaka-1.12264882 http://nyhende.komheim.no/?sak=3377 http://radio.nrk.no/serie/distriktsprogram-sogn-og-fjordane/DKSF02005515/18-03-2015#t=45m4s En stor takk til følgende bedrifter som har bidratt med utstyr og behandling: Trimtex,: Rita Sport1 Storgata Oslo- Johan Naprapatlandslaget Majorstuen- Didrik og Per Steinar Klinikk for alle avd Bjørvika- Jørn Erik, Kristian og Kari Anne Motus 365 avd Bergen- Ina Kreftforeningen- Nils Thore Nilz- Anita Mail esbenr80@gmail.com Mobil : 40 46 76 31

03.03.2015 26.07.2015

Esben Rohit Hellebø