Linda Tangen Alta Samle inn til Kreftforeningens arbeid

100-dager på samme lag

100-dager på samme lag! 1.juli-8.oktober 2015 På vei hjem fra hytta postet jeg et innlegg på Facebook. Sendte ut et ønske, en utfordring og krysset fingrene. Var det noen som ville dele 100 aktive dager med meg? Følte meg litt som et barn i sandkassa som lurte på om noen ville leke? Når jeg syklet til jobb mandag hadde 178 meldt seg på. Jeg kikket rundt meg langs veien. Smørblomst, og geitrams strålte i sine farger i veikanten. Det hadde regnet om natta og lufta var like krispy som bestemors klesvask. Jeg smilte bredt under hjelmen, og kjente på takknemlighet. 178 mennesker! Det slo meg umiddelbart at vi sammen kunne gjøre en forskjell. I tillegg til å gi energi til oss selv og hverandre, kunne vi gi støtte til noe som engasjerer oss alle. Det valget var lett. Krafttak mot kreft. Ved å legge på en helt frivillig "deltagergave" på minimum 200,- til Kreftforeningen, og ved å fokusere på egen takknemlighet i 100 dager støtter vi Kreftforeningens arbeid for å få mer kunnskap om genfeilene som fører til kreft, samtidig som vi blir mer bevisst på alt vi har å være takknemlig for. Kreft rammer forskjellig- da kan ikke alle behandles likt. I skrivende stund er vi 311 mennesker på samme lag! Det skal vi være helt til 8.oktober. Vi skal heie på hverandre, og vi skal dele opplevelsene våre når vi har lyst. Uhøytidelig over en lav terskel. Vi skal ha det gøy! Vi skal tross alt leke i verdens beste sandkasse!

01.07.2015 08.10.2015

Linda Tangen