Øystein Liverød Stavern Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Kristoffer og Øystein på tvers av Amerika

Kristoffer Vittersø og Øystein Liverød er nettopp ferdig med mange år på skolebenken og skal i sommer ut på sitt livs eventyr, på sykkelsetet gjennom Amerika, for å feire slutten på studentlivet og starten på voksenlivet. Da vi diskuterte hva vi kunne få til gjennom denne turen kom Kreftforeningen raskt på banen og det føltes naturlig å bidra til det viktige arbeidet de gjør. Vi har begge, personlig og gjennom venner, opplevd at kreften har tatt familiemedlemmer og ønsker å bidra til at færre skal oppleve det samme. Vi ønsker å inspirere folk til en aktiv og sunn livsstil som får folk til å gå ut gjennomføre de store drømmene de alltid har snakket om - akkurat sånn som oss. Vi kommer til å holde dere oppdatert på eventyret gjennom vår Facebook-side: https://www.facebook.com/fatbald, Instagram-konto: @fatbald og blogginnlegg på Landevei.no. Håper det er til glede og inspirasjon for mange syklister der ute. Vi gleder oss til å oppleve Amerika og bidra til kreftsaken!

25.06.2016 05.09.2016

Øystein Liverød