Brady Energy Norway as Halden Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Støtt kreftforeningen

05.09.2016 Hold av 28 september. Brady Energy har årlig innsamling til kreftsaken og vi vil arrangere aktivitetsdag her på Remmen, hvor inntektene vil gå til den Norske Kreftforeningen. Det vil bli arrangert ulike aktiviteter og rebusløp mellom klokken 11.00- 12.30. Det vil være premier til alle aktiviteter. Deltagelse for å være med blir 50 kr.pr pers. I tillegg vil vi ha salg av grillpølser m/tilbehør. Ta med penger, men vi tar også imot på Vipps Vi håper at så mange som mulig vil delta. 26.09:2016 Hei, bare en liten påminnelse på hva som skjer på Remmen 28 september. Fyi, noe av opplegget er som følger: - Rebus/quiz, 10 poster - Ulike aktiviteter, Basketball, Luftgeværskyting på blink, Kaste på boks, Yatzy og Kubb. - Matservering (Det vil koste 20 kroner pr pølse m/brød/lompe) Nb! Matservering mellom klokken 11.00 – 12.00 Rebus/Aktiviteter mellom kl 11.00-12.30 Vi satser på fint vær den dagen  28.09.2016 Hi all, Today we arranged an activity day in Halden to receive donations for the Norwegian Cancer Society. All companies in the “Remmen kompetansesenter /Centre of Expertise” was invited to join our different activities and barbeque. We had several activitis such as: • Air gun • Basket ball • Yatzy • Throw balls on boxes • Kubb(Stick games) • Quiz Todays event has raised 5400 N.kroner, but we hope we can raise even more. Please click on the link for making a donation: http://innsamling.kreftforeningen.no/kfarbeid/5-4511#.V-kZkEFrvNU Here are some picture of todays event: https://www.jotta.no/p/jonoh42/8e2e4b854bf84349a6137611c9e8285b Regards Per-Even & Marit-Helene

26.09.2016 31.10.2016

Brady Energy Norway as