Puls Flisa Flisa Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Vi TRÅR til for en god sak

Bli med oss å TRÅ til for en god sak! Lørdag 29. oktober skal vi sammen TRÅ til for en god sak og samle inn kr 48.000,- til kreftforskning, vil DU være med? Vi har satt opp tidenes lengste sykkeløkt på hele 8 TIMER... Sjekk HER! Vi har en stor og flott sykkelsal med 40 sykler. Vi har instruktører som elsker å "bjuda på" med treningsglede og knall bra musikk, denne gjengen har lyst til å servere deg en lørdag litt utenom det vanlige! Vi ønsker ved hjelp av TRENINGSGLEDE å støtte kreftsaken med minst kr 48.000,- Vi selger 1 startnummer pr sykkel til kr 1200,- Hele beløpet går uavkortet til kreftsaken - kreftforskning. Hvis vi klarer å selge ALLE 40 startnummerene kan vi overrekke en sjekk på hele kr 48.000,- Det hadde vært helt FANTASTISK! Vi selger startnummer til ALLE som har lyst til å være med! Vi ønsker å utfordre bedrifter, idrettslag, ditt lag, syforeninger, vennegjenger, heiagjenger, skoleklasser - hvis du ikke har et lag så lager vi et sammen med deg! :-) Hvert lag bestemmer selv hvor mange deltagere dere vil ha med, hvor lenge dere vil sykle og hvor ofte dere vil bytte plass... Dere velger selv hvordan dere vil disponere tiden på deres lagsykkel, MEN hver sykkel SKAL holdes i gang i hele 8 timer! Det er ingen krav til nivå, kondisjon, sykkelferdigheter, treningsgrunnlag - her kan absolutt ALLE delta! :-) Vi gleder oss til en SOSIAL dag med masse herlig aktivitet, variert musikk, engasjerte deltagere og en fantastisk GOD stemning! Ved hjelp av ekte TEAMWORK og TRENINGSGLEDE skal vi sammen TRÅ til for en god sak! Påmelding via mail til post@pulsflisa.no

01.11.2016 08.11.2016

Puls Flisa