491030 Norge Samle inn til Kreftforeningens arbeid

#LØPMOTKREFT - Ta tak & Henrik Aukland Coaching

- DU kan bidra ved å sende valgfritt beløp til VIPPS nr: 491030, All støtte hjelper! Hei. Vi er Henrik Aukland, og Lars Kirkemo. Henrik er stasjonert i Oslo og jobber på Atlet Fysio Kolbotn . Lars er stasjonert i Stavanger, og jobber i Ta Tak på Oxygym Forus. Som personlige trenere bygger mye av vårt arbeid på å fremme folkehelse, og motivere til økt bevegelse i hverdagen. Dette ligger til grunn for etablering av bevegelsen #Løpmotkreft. ”Visste du at” Hver tredje person rammes av kreft? Dette er en av de mest utbredte sykdommene i verden. Sannsynligheten for at det vil påvirke deg, eller allerede har påvirket deg allerede er virkeligheten. Vi velger å støtte kreftforeningen i deres arbeid mot å forebygge og bekjempe kreft, samt bedre livskvaliteten for pasienter. Ved å bli med på #løpmotkreft vil du i tillegg til å hjelpe rammede, også redusere egen risiko. Å ta vare på egen helse og kropp er kreftforeningen sin største anbefaling. Målet er å motivere til økt aktivitet da dette er en av de viktigste bidragsyterne i forebygging. Vi skal sammen samle inn 250 000 kr. - DU kan bidra ved å sende valgfritt beløp til VIPPS nr: 491030, All støtte hjelper! -Ved bidrag på 250 kr eller kan du få tilsendt en trenings t-shirt med #løpmotkreft på brystet, som viser at du støtter kreftforeningen i deres arbeid. Send navn, tlf og adresse til solasportogfritid@sport1.no Merk mailen med emne: Løpmotkreft - så får du tilsendt t-skjorte, husk å skriv valgt størrelse.

01.01.2017 01.01.2018