Stavernlive Stavern Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Med Stavernlive - mot kreft!

Mange søsken, mammaer, pappaer, besteforeldre, barn, venner og kolleger har fått mer tid med sine kjære takket være kreftforskning. Alle ønsker vi at flere skal overleve kreft, at behandlinger skal gå så bra som mulig og at de som er rammet skal bli godt ta vare på - og sammen må vi gjøre det mulig ved å støtte Kreftforeningens arbeid. Vi i Stavernlive vil gi til Kreftforeningen på kreftdagen 4. februar, og ønsker at vårt publikum skal bli med. Vi setter kjempestor pris på alle som vil bidra i vår innsamling, og vil derfor gi en heldig vinner gratisbilletter til alle våre konserter i 2017. Alle som donerer er med i trekningen, uansett beløp. Programmet vårt så langt består av Kurt Nilsen med band 14. juli og Lissie med band 22. juli, men flere artister kommer fortløpende. Stavernlive sine konserter er i vakre Fredriksvern Verft, som med sin fantastiske beliggenhet garanterer sommerfølelse og god stemning. Hold deg oppdatert på innsamlingen på Stavernlive sin Facebookside her: https://www.facebook.com/stavernlive/ eller Instagram her: https://www.instagram.com/stavernlive/ Tusen tusen takk for at dere blir med å hjelpe!

04.02.2017 05.02.2017

Stavernlive