Jan Tore Kristiansen Oppegård Samle inn til Kreftforeningens arbeid

17.juni sykler vi Lillehammer-Oslo for Kreftsaken

I 2012 fikk Winnie to alvorlige kreftsykdommer samtidig. Alle kan sikkert tenke seg at det er en ekstremt tøff påkjenning, både fysisk og psykisk. Winnie er en sterk dame, og hun har kommet seg utrolig godt gjennom en rekke tøffe behandlinger. Selv sier hun at en vesentlig årsak til dette er at hun er i god fysisk form. Hun er en aktiv syklist i Kolbotn Sykkelklubb, og hun driver også med løping. I 2016 syklet Karin, Marit og Jan Tore Lillehammer – Oslo sammen med Winnie. I november samme år ble Marit rammet av brystkreft, i en alder av bare 34 år. Heldigvis ble det oppdaget tidlig, og hun ble operert allerede 7.desember. Ikke mange ukene etter var hun igang med opptreningen igjen. 24. April skal hun inn til en ny operasjon, men Marit er fast bestemt på å sykle de 193 km fra Lillehammer til Oslo i år også. Denne gangen er vi en større gjeng med gode venner fra Kolbotn Sykkelklubb som skal sykle sammen. Kreft er en nådeløs sykdom, som rammer i alle aldre og uavhengig av fysisk form. Men det som er helt sikkert er at man lettere kommer seg igjennom tøffe behandlinger og operasjoner dersom man er i god form. Vi ønsker med dette å samle inn mest mulig penger til Kreftforeningen og den gode jobben de gjør samt å inspirere andre til fysisk aktivitet.

23.04.2017 31.12.2017

Jan Tore Kristiansen