Team Hviding Randaberg Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Hjelp til selvhjelp!

Kjære alle FB venner. Neste helg skal eg være lagleder for Team Hviding sitt lag i Stafett for livet. Laget jeg er med på skal gå/løpe i 24 t. Stafett for livet er et 24-timers arrangement hvor vi skal gå sammen for å vise vår støtte med dem som er eller har vært berørt av kreft. Stafetten skal symbolisere den kampen en kreftpasient går gjennom og visualisere at det alltid bør være noen på banen for den som er syk. Kreftpasienter og andre som lever med kreft tett på livet vet at sykdommen ikke tar pauser eller ferie. Selv om man kanskje ikke tenker på kreft hele tiden, så er den der – hele døgnet. Nettopp derfor varer Stafett for livet i 24 timer. Nå vil eg utfordre alle dåkk mine venner på FB til å gi så det svir......., Alle beløp mottas med takk og går sjølsagt uavkorta ti Kreftforeningen sitt viktige arbeid. I tillegg til stafetten er me et par kollegaer som arrangere ein flott konsert fredag 22.09. Kl 20.00. Inntektene av den går og sjølsagt til dette gode formålet! Sjå linken nedføre her for billettar! Les mer om Stafett for livet her: https://kreftforeningen.no/stafettforlivet og Konsert for livet her: https://www.facebook.com/hvidingbegravelse/

15.09.2017 15.10.2017

Team Hviding