Krogsveen Sandefjord Sandefjord Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Pepperkakehus til inntekt for Kreftforeningen

Krogsveen avd. Sandefjord har invitert alle barnehager, skoler og privatpersoner til å bake pepperkakehus som skal auksjoneres bort til inntekt for Kreftforeningen. Dette er en hyggelig juleaktivitet for barna – og ikke minst er det flott å kunne bidra til en god sak! Byggverkene stilles ut i en egen pepperkakelandsby på Hvaltorvet kjøpesenter i Sandefjord fra 1. - 20. desember. Det vil bli laget salgsoppgaver, annonser i lokalavisa og Krogsveen gjennomfører budrunder. Her kan alle by på et pepperkakehus, eller gi et økonomisk bidrag på denne nettsiden. Pengene vil uavkortet gå til Kreftforeningen og øremerkes kampanjen “Gi håp til jul”. Ønsker du å bake et pepperkakehus, er det ikke for sent. Påmelding til Krogsveen avd. Sandefjord innen 20. november til andreas.haraldsen@krogsveen.no Levering av pepperkakehus: Krogsveen avd. Sandefjord - Jernbanealleen 13, frem til 27. november (mellom kl. 09.00 – 15.00). Pepperkakehusene stilles ut på Hvaltorvet fra 01. desember og frem til 20. desember. Budrunde: Avsluttes 17. desember.

04.11.2017 31.12.2017

Krogsveen Sandefjord