Maria Elisabeth Angell Uhnger Oslo Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Innsamling til minne om Vidar Angell

Vår kjære far, ektefelle, bror, sønn og venn Vidar Angell sovnet stille inn i sitt hjem onsdag 11.10.2017 etter en lang kamp mot magekreft. Han ble kun 51 år gammel. Han etterlater seg sin kone Elisabeth og hans to barn Maria og Brage. Det største og viktigste i Vidars liv var menneskene han hadde rundt seg. Han så, tok vare på, støttet og hjalp alle han møtte på sin vei. Rausheten han viste for andre fikk han selv tilbake iløpet av sin sykdomsperiode. Vidar var dypt rørt av all støtten og hjelpen han mottok fra venner, familie, hjemmesykepleien og bekjente. Han hadde derfor et siste ønske om å kunne gi litt videre til de som trenger det mest. Etter Vidars eget ønske ble det bedt om bidrag til Kreftforeningen i forbindelse med hans begravelse - og det kom inn mange kjærkomne bidrag. I tråd med hans ånd ønsker vi i familien å fortsette innsamlingen i tiden fremover. Alle bidrag - store som små - mottas med stor takknemlighet og masse kjærlighet.

13.11.2017 11.10.2020

Maria Elisabeth Angell Uhnger