ViMedBarn Fosnavåg Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Snapchat kontoen: ViMedBarn

Vi hos snapchat kontoen: ViMedBarn ønsker å ha en innsamling for kreftforeningen. Les mer om oss her: https://www.facebook.com/vimedbarn/ De aller fleste får en gang i livet oppleve kreft på nært hold. Enten som pasient selv, i familien, blant venner eller kollegaer... Victoria hos oss ViMedBarn fikk oppleve kreft på nært hold, hennes samboer Robert fikk diagnosen: Hodgkins lymfom stadie 4/4 på selveste Valentins/Morsdagen hennes i 2016. De hadde da kun vært ilag 8mnd så dette var en TØFF periode for dem begge, men de ble bare enda mer sterkere sammen. Victoria har fortalt sin historie på snapchat konto vår, og den 12 mars skal Robert på halvt års kontroll igjen noe som er like nervepirrende hvergang. Heldigvis kan vi nå si at 2 av 3 som får kreft, overlever Robert og Victoria kjempet og han er idag frisk! Men det er selvfølgelig ikke nok. Vi vil at alle skal overleve! Og vi vil at de som blir kvitt sin kreftsykdom, skal få minst mulig bivikninger. Da trenger vi mer skånsomme, mer målrettede behandlingstyper. Det krever mer forskning. Derfor ønsker vi å hjelpe til med dette :) Vi hos ViMedBarn ønsker å donere 1-, for hver følger vi får. Hver søndager tar vi en ny telling og vi donerer da innpå siden vår, pr.dagsdato har vi over 500 følgere nå så vi donerer 500,- nå til å begynne med, og neste søndag kanskje vi når 600? Da spytter vi inn 100,- til å sånn fortsetter vi i 4uker frem til 25/3. Målet er 2000 følgere, så klarer vi dette? ;) Og dere følgere må MER en gjerne også bidra her!!! :D Med mer forskning, kan vi få flere overlevende, og vi kan sørge for at de som må leve med sin kreftsykdom får et best mulig liv. Du som gir til Kreftforeningen sørger for at vi hvert år kan finansiere en fjerdedel av all kreftforskning i Norge. Det gir håp og resultater! Samtidig sørger du for at vi kan være tilstede for de som trenger det. Vi håper dere vil dele dette videre med dine venner, familie, bekjente og ALLE der ute! Lik og del folkens og støtt en GOD sak, du vet aldri hva morgendagen bringer <3

24.02.2018 25.03.2018

ViMedBarn