Ladies Edition Oslo Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Ladies Edition @ WATT vs. CANCER

Vi elsker utfordringer og spesielt de som kan kombineres med det vi liker best av alt; sykling! Legg det sammen med en god sak, og vi er med! Da vi hørte om utfordringen til HSIL Sykkel om å sykle i 24 timer var vi ikke vonde å be. Vårt mål er å fullføre 24 timer og samle inn 10 kr per kilometer zwiftet fordelt på 10 sporty damer! Takk til sponsorene våre: Canyon, GORE WEAR & BKOOL for utstyr til anledningen. Om Ladies Edition: Ladies Edition er et konsept for kvinner som ønsker å delta på sosiale treningstreff inne i spinningsalen og ute på sykkelen. Konseptet passer for kvinner som liker å utfordre seg fysisk og ta steget utenfor komfortsonen. Konseptet er drevet på frivillig basis og er frittstående og klubbuavhengig. Ladies Edition har kommersielle, veldedige og sportsrelaterte samarbeidspartnere. https://www.ladiesedition.cc/konseptet/ *** We love challenges and especially challenges that can be done in collaboration for a good cause. When we heard about the 24-hour Zwift competition set up by our friends in HSIL, we could only say yes! Our goal is to be 10 sporty women to complete the 24-hours and donate 10 NOK per kilometer Zwifted! Thanks to our sponsors: Canyon, GORE WEAR & BKOOL. About Ladies Edition: Ladies Edition is a concept and cycling community for women of all ages and physical level. It was created to encourage women to step out of their comfort zones and complete one or several cycling events, on cyclosportive level and/or elite level. Ladies Edition has commercial partners and take part in different charity events throughout the year. Ladies Edition is not a registered cycling club and is mainly located in Norway.

08.03.2018 19.03.2018

Ladies Edition