Kreftkampen 2018 Gjøvik Samle inn til Kreftforeningens arbeid

Kreftkampen 2018

BIDRA I ÅRETS VIKTIGSTE KAMP! Den 25.august kl 16.00 spilles en av årets viktigste kamper på Raufoss! Da skal Raufoss Fotball og FK Gjøvik-Lyn samle inn penger til Kreftforeningen i samarbeid med Lillestrøm SK og Vålerenga IF. For Raufoss stiller de gamle heltene fra i fjor som Pål Strand, Kjetil Hagen, Anders Skaugrud, Sjur Larstuen, Rune Lundhagebakken, Sveinung Fjeldstad, Kai Erik Moen og mange flere. Raufoss laget vil bli forsterket med gamle LSK helter. Gunnar Halle, Tom Gulbrandsen, Torgeir Bjarmann, Arild Sundgot, Bjarne Sognnæs, Geir Frigård og legenden Ivar Hoff stiller alle opp. For SK Gjøvik stiller også de lokale gamlegutta Tom Henning Hovi, Tommy Hansen, Sturla Kollshaugen, Geir Bjerke og Arild Rebne for å nevne noen. De blir forsterket med Vålerenga heltene Kjell Roar Kaasa, Kent Karlsen, Bjørn Viljugrein, Espen Haug, Håvard Lunde og et par til. Vi håper også Lars Tjernås stiller på benken og kanskje kan lure med seg John Carew. For å støtte innsamlingen kan du bruke denne linken for å få tilsendt en faktura fra Kreftforeningen. https://innsamling.kreftforeningen.no/kfarbeid/5-8345 Hvis man ønsker faktura så velg bedrift/faktura på linken «Gi en gave» Du får også en egen diplom fra Kreftforeningen som viser at du har støttet nettopp denne innsamlingen og få tilgang til bilder fra selve kampen og arrangementet. Fakta om arrangementet i 2016 og 2017 - Totalt innsamlet snaut 455 000 kr og under selve kampene samlet vi inn over 100 000 via Vipps/bøsser. - Over 500 tilskuere i 2016 og rundt 700 tilskuere i 2017 som storkoste seg med å se gamle rivaler ta på seg støvla igjen. - Fokus på fotballspillere som har blitt rammet av kreft selv eller i familien. - Over 50 spillere / ledere involvert fra Raufoss og Gjøvik-Lyn med spillere fra 90 tallet - noe som skapte et stort engasjement gjennom sosiale medier og innsamling gjennom VIPPS/link Kreftforeningens innsamlingsside. - Stort engasjement fra bedrifter som støttet saken og som var helt avgjørende for resultatet. - I 2018 forsterkes begge lagene med spillere fra LSK (Raufoss) og VIF (Gjøvik-Lyn). Pål Strand (LSK) og Tom Henning Hovi er jo linkene mot disse lagene. - Samle minst 1000 tilskuere under selve kampen og samle inn minst 300 000 til Kreftsaken. - Egen VIPPS og bøsseaksjon under LSK - VIF på Åråsen 2.september.

18.03.2018 15.09.2018