UngeMotKreft Skedsmokorset Samle inn til Kreftforeningens arbeid

50 TIMERS STREAM - #UngeMotKreft

VENNLIGST LES IGJENNOM BESKRIVELSEN FØR DU DONERER! Vi står for at at unge skal skape kreative innsamlinger. Det er samme hvor mye man samler inn, bare vi ser at engasjementet blant de unge øker. For eksempel, om du er god til å bake, selg noen muffins! 💫 I den forbindelse har vi planlagt en 50 timers direktesending som både skal gå her på Facebook og YouTube-kanalen "Saglien". Følg oss også på Instagram for mer informasjon under sendingen! 📸 @UngeMotKreft. Ligger også en video på YouTube nå, hvor Saglien snakker litt om hvordan streamen skal foregå! https://www.youtube.com/watch?v=gc1x17E2pEE Hvis vi når målet på 50 000 kroner, skal hovedpersonen klippe av alt håret sitt på direkten. Når du donerer, legg igjen Instagrammen, Snapchatten eller Facebooken din. Vi kommer til å ha gående giveaways, så dette vil gjøre det lettere å komme i kontakt med vinneren! Husk å lik Facebook-siden, gjerne del siden og innlegget! Bruk #UngeMotKreft når du sprer ordet og budskapet! #UngeMotKreft

13.06.2018 04.07.2018

UngeMotKreft