John Freddy Jakobsen Norge Samle inn til Kreftforeningens arbeid

KAMP MOT KREFT 2018

Kamp Mot Kreft for 4 året på rad! 1-2 DESEMBER HAR VI EN EKSTRA STREAM - GAMING i 24 TIMER MED NAIREKS OG VENNER! VI SKAL NÅ MÅLET! :) GRATULERER TIL DAMA TIL PENGU SOM VANT FORUNDRINGSPAKKEN! Igjennom 4 år har John Freddy Jakobsen også kjent som Naireks samlet inn penger til Kreftforeningen. Totalt har de samlet inn over 200 000 kr og bare i fjor ble det samlet inn over 100 00 kr. 23-25. November sparker han i gang årets stream fra Trondheim. Streamen varer i hele 48 timer hvor alle timene fylles med dataspilling, underholdning, gjester m.m. og alt streames direkte på Twitch.tv/naireks døgnet rundt. Hvorfor gjennomføres denne streamen ? Streamen gjennomføres fordi jeg har mistet begge foreldrene mine til Kreft i en periode på 3 år. Dette er min måte å hjelpe tilbake på. Kamp Mot Kreft i Media: NRK.NO "gamer for livet" https://www.nrk.no/troms/xl/gamer-for-livet-1.13768571 BYDELSAVISA STRINDA: "Streamer for mamma og pappa" https://issuu.com/bydelsavisa/docs/bystr_nr17_2016_web/6 KAMP MOT KREFT VIDEO 2017: https://www.youtube.com/watch?v=w4L91QsPj8E&t=1s MENTORNORGE - KAMP MOT KREFT VIDEO 2017: https://www.facebook.com/mentornorge/videos/1133392270125560/

25.10.2018 25.12.2018

John Freddy Jakobsen