Strand vgs Strand Kommune Digital bøsse for Krafttak mot kreft

Strand vgs - krafttak mot kreft

Vi på Strand videregående skole er med i Kreftforeningens aksjon «krafttak mot kreft». Aksjonen har foregått i mange år og har ulike formål for pengene som er samlet inn hvert år. Nå i 2021 går pengene fra «krafttak mot kreft» til forskning på ulike kreftformer som få overlever, og til gode omsorgstilbud for pasienter og pårørende. Det å bli kreftsyk forandrer alt - både for den som er syk og de som er rundt... De fleste kjenner noen som har eller har hatt kreft, noe som er tungt å bære på! Derfor vil vi på Strand videregående hjelpe Kreftforeningen med videre forskning slik at flere kan få vite at de får leve videre - noe som er den aller beste følelsen i livet! Grunnet Covid-19 og smittevern blir det i år ikke noen dør til dør aksjon. Innsamlingen går dermed for det meste gjennom den digitale bøssen, eller ved hjelp av vipps. Vi på Strand håper så mange som mulig vil være med å støtte Strand vgs sin digitale bøsse! Alle bidrag hjelper og betyr mye! Ved vipps, bruk vipps-nummer: 491005

19.01.2021 31.03.2021

Strand vgs