Bedriftsstafett Krafttak mot kreft Sartor/VNR 2021
Sartor Storsenter og Vest Næringsråd Øygarden kommune Digital bøsse for Krafttak mot kreft

Bedriftsstafett Krafttak mot kreft Sartor/VNR 2021

I år skal Sartor Storsenter og Vest Næringsråd, i samarbeid med Kreftforeningen, samle inn penger til forskning på kreftformer som få overlever. Mange kreftformer har hatt for høye dødstall, for lenge. Med Krafttak mot kreft 2021 ønsker Kreftforeningen å endre denne alvorlige situasjonen. Ulike kortsiktige og langsiktige tiltak kan bidra til at flere overlever og gjøre at de som er berørt av kreftformer med lav overlevelse får et bedre liv. Sartor Storsenter og Vest Næringsråd har i samarbeid med Kreftforeningen engasjert seg sterkt for Krafttak mot kreft, nå på det 11. året på rad! Gjennom de 10 siste årene har vi samlet inn hele 4,5 millioner kroner! Målet for årets innsamling er 500 000 kroner - slik at vi passerer 5 millioner kroner over 11 år! No Name Frisør på Sartor har allerede mottatt stafettpinnen og gitt 10 000 kroner! Stafettpinnen er sendt videre og vi oppfordrer alle til å gi så det monner! PS! Du kan også gi en gave ved å bruke Vipps nr.: 451005

02.03.2021 01.05.2021

Sartor Storsenter og Vest Næringsråd