Næringsforeningen i Tromsøregionen Tromsø Digital bøsse for Krafttak mot kreft

Næringslivet i Tromsø tar et krafttak mot kreft

Kreft er en av de sykdommene som hvert år rammer mange av våre ansatte i næringslivet, og Næringsforeningen i Tromsøregionen er opptatt av å bidra til mer forskning slik at færre blir rammet, og at de som rammes kommer raskere tilbake i arbeid igjen. Pengene som samles inn under årets Krafttak mot kreft går til forskning på kreftformer som få overlever, og til gode omsorgstilbud for pasienter og pårørende. I dag overlever tre av fire nordmenn kreft, men bak statistikken skjuler det seg store forskjeller. Det er fremdeles flere kreftformer som svært få overlever. Lungekreft, bukspyttkjertelkreft, hjernekreft og spiserørskreft er blant disse. Under to av ti overlever disse kreftformene. Derfor trengs det mye mer forskning på disse kreftformene. På denne innsamlingssiden kan din bedrift støtte med valgfritt beløp ved å be om faktura eller bruke bedriftens kort. Som privatperson kan du bruke kort eller betale med vipps; kjøp og betal til 471069. Så enkelt og så viktig!

03.03.2021 31.05.2021

Næringsforeningen i Tromsøregionen