Mosserussen 2019 Moss Støtt Krafttak mot kreft

Mosserussen 2019 tar et krafttak mot kreft!

Krafttak mot kreft er Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon, og Mosserussen er stolte av å kunne være med på aksjonen og samle inn penger til Kreftforeningen. Pengene fra årets aksjon går til forskning på krefttyper med lav overlevelse. Mange kreftformer har hatt for høye dødstall, for lenge. Med Krafttak mot kreft 2019 ønsker Kreftforeningen å endre denne alvorlige situasjonen. Ulike tiltak på både kort og lang sikt, kan bidra til at flere overlever og gjøre at de som får en kreftform som i dag har dårlig prognose, får et bedre liv. Vi vil gi flere mennesker den aller beste følelsen i livet: Å få leve videre! 12. mars vil Mosserussen ha bøsseaksjon, og gå fra dør til dør. I tillegg har vi denne digitale innsamlingen, der alle kan gi, når som helst! Vi håper alle blir med oss og tar et Krafttak mot kreft, og at både enkeltpersoner og bedrifter gir det de kan. Hilsen aksjonskomiteen og mosserussen 2019

28.01.2019 31.03.2019

Mosserussen 2019