"Gi en bøsse "  Stavanger regionen
KMK næringslivstafett Rogaland 2016 Stavanger Støtt Krafttak mot kreft

"Gi en bøsse " Stavanger regionen

Krafttak mot kreft er Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon. I år går pengene til å hjelpe de som har en kreftsykdom de ikke kan bli friske av. Temaet for årets aksjon er ‘’La oss bli gamle sammen’’. De innsamlede midlene skal gå til finansiering av forskning på livsforlengende medisiner og andre tiltak som hever livskvaliteten for mennesker som lever med en kreftsykdom de ikke kan bli friske av. I forbindelse med Krafttak mot kreft vil elever fra 25 videregående skoler besøke ulike husstander i Rogaland. Elevene går frivillig med bøsser for Kreftforeningen og hver bøssebærer går en rute på ca. 2 timer og samler inn penger. Vi setter veldig stor pris skolene sitt engasjement og synes det er flott de støtter og bruker fritidens sin på kreftsaken. I Rogaland samler 1 bøssebærer i gjennomsnitt 868,- pr bøsse. Vi håper at du eller din bedrift vil støtte bøssebærerne og Krafttak mot kreft med " 1 bøsse" (868kr). Dette gjøres enkelt ved og trykk på linken, hvor man kan velge mellom kort eller faktura som betalingsmetode. Alle bedrifter som er med og bidrar i årets næringslivsstafett vil få diplom fra Kreftforeningen.Hvis dere ønsker logo eller bilde av teamet deres på diplomet, kan du sende dette til lars.kristensen@kreftforeningen.no Næringslivstafetten pågår fra 09.mars til 17.mars 2016. Vi setter stor pris på deres bidrag og engasjement for Kreftsaken. Vær med å gi for livet! . https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153551705418160.1073741850.189246238159&type=3 Vennlig hilsen Lars Kristensen Aksjonsleder, Rogaland Krafttak mot kreft

16.02.2016 17.03.2016

"Gi en bøsse "  Stavanger regionen