Mari Nystuen Oslo Støtt Krafttak mot kreft

Krafttak mot kreft - Vær med å bidra

Altfor mange mottar beskjed årlig om at de har fått kreft. Heldigvis er det også mange som får beskjeden om at de blir friske. Da en som står meg veldig nær igjen har blitt rammet av kreft, har jeg følt meg så hjelpesløs, det å stå på sidelinjen og ikke kunne hjelpe henne. Det å føle på uvissheten, usikkerheten, det å ikke vite hva som skjer og hvordan det kommer til å gå. Jeg har følt så på det ønske om å kunne gjøre noe, hjelpe, bidra til at hun skal få mer tid sammen med sine nære og kjære. Akkurat derfor er bidrag til kreftforskningen så utrolig viktig. Vi KAN hjelpe, vi kan bidra slik at vi er med på å løfte viktig forskning på personlig tilpasset kreftbehandling. Ved mer forskning på personlig tilpasset kreftbehandling, vil de kunne gi alle den behandlingen de responderer best på, og samtidig minke bivirkninger og seneffekter. Dette vil redde mange liv, og gi kreftpasienter mer tid med sine kjære. Du er viktig i dette arbeidet og din støtte er nødvendig! Help meg og hjelpe, la oss gjøre dette sammen - Din støtte redder liv! Gi for livet – støtt Krafttak mot kreft For Nina - Sammen skal vi leve! :)

16.03.2016 01.05.2016

Mari Nystuen