441070 Gjøvik Krafttak mot kreft 2017

Krafttak mot kreft 2017 – CC Gjøvik

Hjelp CC Gjøvik å samle inn penger til årets Krafttak mot kreft! Om aksjonen: Krafttak mot kreft er kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon. Kampanjeside: krafttakmotkreft.no Aksjonen foregår i uke 10 og 11 I 2017 er det 12. året vi gjennomfører Krafttak mot kreft. Om tema: Formål og tema for aksjonen i 2017 er uhelbredelig kreft. I 2015 fikk 32 592 personer kreft. Formålet med årets aksjon er å gi kreftpasienter med uhelbredelig kreft flest mulig leveår og best mulig livskvalitet. Det skal vi oppnå gjennom forskning og tilbud for pasienter og pårørende. Det ultimate målet er at all kreft skal bli helbredelig, men i mellomtiden skal vi gjøre vårt for å gjøre uhelbredelig levelig. Pengene vi samler inn går til: 1. Klinisk forskning på livskvalitet, helsetjenestekvalitet, livsforlengende behandling, smertelindring. 2. Tilbud Vardesenterne, kreftkoordinatorer og velferdsteknologi. Alle pengene som samles inn går uavkortet til disse formålene.

24.02.2017 31.03.2017