Lise Marita Tyskeberg Flisa Krafttak mot kreft 2017

En liten handling utgjør en stor forskjell👍🏻

Kreft rammer oss alle, i større eller mindre grad. Det finnes knapt noen som har vært skånet fra å oppleve at noen i familien, vennegjengen, kollegiet, omgangskretsen, og nærmiljøet har blitt rammet av kreft. Alt for mange blir også selv rammet av denne skumle sykdommen. Noen alvorlig, noen mindre alvorlig, men like fullt er det vondt, overveldende og alvorlig for de som rammes. Selv om det har kommet mange bra medisiner og behandlingstilbud for de fleste typer kreft, er det fortsatt alt for mange som mister livet på grunn av den. Kreftforeningen gjør en formidabel jobb for både pasienter og pårørende. "Krafttak mot kreft er Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon. I år går pengene til å hjelpe de som har en kreftsykdom de ikke kan bli friske av. Hver dag får omlag 90 mennesker i Norge beskjed om at de har kreft. Mange overlever – de fleste, faktisk. Mange får seneffekter etter behandling og føler seg kanskje aldri helt friske igjen, og noen får høre at det ikke finnes en behandling som kan gjøre kroppen fri for kreft. Vårt ultimate mål, er å redde alle fra sin kreftsykdom – det jobber vi for hver dag. Men før vi kommer dit, må vi gjøre det vi kan for å gjøre livene bedre, og lengre, for de som har en kreftsykdom de i dag ikke kan bli friske av. Derfor går pengene til dette formålet." ( Kreftforeningen.no) Jeg blir kjempeglad hvis du vil hjelpe meg å ta i et krafttak mot kreften, og gi et lite bidrag til Kreftforeningen for all den flotte innsatsen de gjør. Hilsen Lise

06.03.2017 31.12.2018

Lise Marita Tyskeberg