#SUPmotkreft Oslo Krafttak mot kreft 2017

SUP dag 2017 - #SUPmotkreft

#SUPmotkreft inviterer til en SUP-dag på Aker Brygge Marina. Gi 50 kroner til Kreftforeningen denne dagen. Vi padler sammen to ganger rundt Aker Brygge. 4elements støtter med å låne gratis brett til de første som melder seg. Program Kl.13.00 – 13.15 Fordeling av brett. Kl.13.15-13.30 Introkurs om SUP og rute rundt Aker Brygge- Utdeling av frukt. 13.30 Første runde rundt Aker Brygge. Kl. 14.00 Tilbake til Marina. Kl.14.00-14.15 Fordeling av brett. Kl.14.15 Runde nummer 2. Radio Latin-Amerika, Aker Brygge Marina og 4elements er sponsorer for dette arrangementet. #SUPmotkreft startet når Karen Contreras Lisperguer padlet i 30 dager for samle inn penger til kreftforeningen. Hun mistet sin bestefar på grunn av kreft og har flere venner som har kreft. Aker Brygge Marina støttet henne. Flere av de som ga en pengegave ønsket å prøve SUP. Det er derfor at kampanjen har utviklet en egen SUP dag. Folk kan både prøve SUP og støtte kreftforeningen.

24.09.2017 31.12.2017

#SUPmotkreft