Fuck cancer - En hyllest til livet Malvik Krafttak mot kreft 2018

Fuck cancer - En hyllest til livet

Fuck cancer - En hyllest til livet, er en innsamlingsaksjon hvor inntektene skal gå uavkortet til Kreftforeningen, og til livskvalitet for pasienter, pårørende og etterlatte i Trøndelag. Vi er to damer fra Malvik, som på hver vår måte har opplevd kreft. Heidi fikk diagnosen for fire år siden, og har gjennomgått både cellegift og strålebehandling. Heidi er heldigvis erklært frisk, og sier hun har vært uheldig som ble syk, men veldig heldig som ble frisk. I 2009 fikk Eva sin samboer en sjelden form for kreft, og etter både cellegift og transplantasjon gikk dessverre livet tapt høsten 2010. Begge to har vi kjent på frykten, uforutsigbarheten, avmakten og sorgen denne sykdommen gir. Den ene av oss som pasient, og den andre som nærmeste pårørende. Derfor sier vi Fuck cancer - En hyllest til livet, og håper akkurat du vil gi din støtte. Lik gjerne vår Facebook-side: «Fuck cancer - En hyllest til livet».

28.06.2018 24.11.2018