Sartor Storsenter og Vest Næringsråd Straume Krafttak mot kreft 2019

Bedriftsstafett Krafttak mot kreft Sartor/VNR 2019

I år skal Sartor Storsenter og Vest Næringsråd, i samarbeid med Kreftforeningen, samle inn penger til forskning på kreftformer som få overlever. Mange kreftformer har hatt for høye dødstall, for lenge. Med Krafttak mot kreft 2019 ønsker Kreftforeningen å endre denne alvorlige situasjonen. Ulike kortsiktige og langsiktige tiltak kan bidra til at flere overlever og gjøre at de som er berørt av kreftformer med lav overlevelse får et bedre liv. Sartor Storsenter og Vest Næringsråd har i samarbeid med Kreftforeningen engasjert seg sterkt for Krafttak mot kreft nå i ni år! I 2018 samlet vi inn hele 501 923 kroner gjennom Bedriftsstafetten - hele 85 bedrifter var med og bidrog! Målet for 2019 er å få enda flere bedrifter til å bidra! No Name Frisør på Sartor har allerede mottatt stafettpinnen og gitt 10 000 kroner! Stafettpinnen er sendt videre og vi oppfordrer alle til å gi så det monner! PS! Du kan også gi en gave ved å bruke Vipps nr.: 451005

14.01.2019 01.04.2019

Sartor Storsenter og Vest Næringsråd