Sandnessjøenrussen 2019 Sandnessjøen Krafttak mot kreft 2019

Sandnessjøenrussen 2019 tar et Krafttak mot Kreft

Den beste følelsen i livet! Krafttak mot kreft er Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon, og Sandnessjøenrussen er stolte av å kunne være med på aksjonen og samle inn penger til Kreftforeningen. Pengene fra årets aksjon går til forskning på krefttyper med lav overlevelse. Mange kreftformer har hatt for høye dødstall, for lenge. Med Krafttak mot kreft 2019 ønsker Kreftforeningen å endre denne alvorlige situasjonen. Ulike tiltak på både kort og lang sikt, kan bidra til at flere overlever og gjøre at de som får en kreftform som i dag har dårlig prognose, får et bedre liv. Vi vil gi flere mennesker den aller beste følelsen i livet: Å få leve videre! 14. mars vil Sandnessjøenrussen ha bøsseaksjon, og gå fra dør til dør. I tillegg har vi denne digitale innsamlingen, der alle kan gi, når som helst! Vi håper alle blir med oss og tar et Krafttak mot kreft, og at både enkeltpersoner og bedrifter gir det de kan. Hilsen Sandnessjøenrussen

01.03.2019 16.03.2019

Sandnessjøenrussen 2019