Brynerussen Bryne Krafttak mot kreft 2020

Brynerussen 2020: Krafttak mot kreft

Hvert år samler Brynerussen inn penger til Kreftforeningen gjennom Krafttak mot kreft. Russen på Bryne VGS ser på aksjonen og innsamlingen som givende og en plikt å ta del i. Vi ønsker å være gode forbilder og sitte igjen med en følelse av å ha vært med på å gjøre en viktig forskjell. I fjor klarte brynerussen å samle inn 326 000kr til aksjonen, vi har troen på at vi kan slå dette og har satt oss et mål om å samle inn 350 000kr til årets aksjon! For at vi skal klare dette trenger vi hjelp fra venner, bekjente, lokalsamfunnet og frivillige. Vi setter utrolig stor pris på alle bidrag, store og små! Kreft er en sykdom som alt for mange har en relasjon til, og vi ønsker som mange andre å hjelpe kreftforeningen til å gjøre behandlingen til rammede og livskvaliteten til rammede og pårørende bedre. Pengene fra årets aksjon går til kreftforskning for å bidra til at flere overlever, og til gode omsorgstilbud for pasienter og pårørende. Hjelp oss å gjør en forskjell, akkurat ditt engasjement kan gjøre en stor forskjell for noen! #russmotkreft #fuckcancer

14.01.2020 31.03.2020

Brynerussen