Krafttak mot kreft 2020
Lillehammer videregående skole, avdeling nord Lillehammer Videregående Krafttak mot kreft 2020

Krafttak mot kreft 2020

Lillehammer vgs. avd. nord deltar i krafttak mot kreft i år også, slik som vi også har gjort de siste årene. Krafttak mot kreft er en aksjon kreftforeningen har, for å rette lyset mot viktige temaer i kreftsaken. «Krafttak mot kreft foregår i mars hvert år. Da besøker nærmere 25 000 bøssebærere norske husstander, og samler inn penger til viktig kreftforskning og til tilbud til de som er berørt av kreft. En stor andel av våre bøssebærere er russ, i tillegg til bygdekvinnelag, frivilligsentraler, andre lag og foreninger og bedrifter. Som bøssebærer er din tid og innsats med på å redde liv.» - hentet fra kreftforeningen.no Vi håper at ved å opprette en digital innsamling 2 måneder før selve aksjonen vil bidra til at flere får vite om aksjonen og at flere ønsker å gi et bidrag til en god sak. Alle bidrag nytter, enten det er en stor sum eller en liten en - alle monner drar! På forhånd vil vi si tusen takk!

15.01.2020 16.03.2020

Krafttak mot kreft 2020
Lillehammer videregående skole, avdeling nord