Hitrarussen 2020 Hitra Krafttak mot kreft 2020

Skap håp sammen med Hitrarussen! <3

Bli med å ta et krafttak mot kreft! Hvert år samler russ over hele landet inn penger til kreftforeningen. I år går innsamlingen til forskning på kreftformer med lav overlevelse. Med din hjelp kan både pårørende og pasienter få de tilbudene de trenger og fortjener. I løpet av livet vil 1/3 av Norges befolkning få den beskjeden at de har kreft, derfor er det så viktig for alle å hjelpe til. Kreften kommer til å berøre oss alle opp gjennom livet, om det så er deg selv, familie eller bekjente som blir syk. Derfor er det så utrolig viktig at vi har gode medisiner og kunnskap som øker sjansen til å overleve. Dette er Hitrarussens største hjertesak! Vi håper derfor at så mange som mulig bidrar til at vi, sammen med dere, kan hjelpe de som trenger det. I tillegg til den digitale innsamlingen kommer vi til å gå rundt med bøsser på hele Hitra, torsdag den 5. mars! Vi har også vippsnummeret: 461038 for de som ønsker å vippse. Husk at alt hjelper, og man kan gi anonymt om man ønsker det. Vi setter stor pris på alle bidrag <3 Bli med oss og skap håp for de som sliter med å finne det!

16.01.2020 15.03.2020

Hitrarussen 2020