Knarvik Senter og Nordhordland Næringslag Knarvik Krafttak mot kreft 2020

Bedriftsstafett - Krafttak mot kreft m/Knarvik Senter og NONL

Knarvik Senter og Nordhordland Næringslag fortsetter samarbeidet med Kreftforeningen/Krafttak mot kreft, for å samle inn penger til forskning på kreftformer som få overlever. Innsamlingen starter allerede nå, og vi utfordrer lokale firma til å bli med på Bedriftsstafetten. Litt om tema for årets innsamling: Mange kreftformer har hatt for høye dødstall, for lenge. Med Krafttak mot kreft 2020 ønsker Kreftforeningen å endre denne alvorlige situasjonen. Ulike kortsiktige og langsiktige tiltak kan bidra til at flere overlever og gjøre at de som er berørt av kreftformer med lav overlevelse får et bedre liv. Fredag 6. og lørdag 7.mars vil være aksjonsdager i Knarvik Senter, med nattåpent fredag og familiedag lørdag, der det vil være forskjellige aktiviteter for store og små. Vi vil bl.a. holde auksjon, der inntektene uavkortet går til «Krafttak mot kreft». Vi håper både firma og private ønsker å bidra til denne gode saken, og at engasjementet i vårt distrikt blir stort. Vår målsetning for Bedriftsstafetten er å samle inn 200 000 kroner i år, og Knarvik Senterforening starter stafetten med å gi 5000 kroner. Stafettpinnen er sendt videre og vi oppfordrer alle til å gi så det monner! PS! Du kan også gi en gave ved å bruke Vipps nr.: 451075

16.01.2020 21.03.2020

Knarvik Senter og Nordhordland Næringslag