Thor Heyerdahl VGS Larvik Krafttak mot kreft 2020

Thor Heyerdahl VGS bryr seg!

Dette er Thor Heyerdahl VGS sin digitale innsamlingside for krafttak mot kreft, der vi håper å samle inn nok penger til kreftforskning og øke sjansen for å bekjempe kreft. I år er temaet: Kreftformer som få overlever. I dag overlever tre av fire nordmenn kreft, men bak statistikken skjuler det seg store forskjeller. Det er fremdeles flere kreftformer som svært få overlever. Lungekreft og bukspyttkjertelkreft er blant disse. To av ti overlever lungekreft og én av ti overlever bukspyttkjertelkreft. Derfor samler vi i år inn penger til kreftforskning for å bidra til at flere overlever, og til gode omsorgstilbud for pasienter og pårørende. Onsdag 11.mars skulle vi på Thor Heyerdahl VGS (og hvem som helst andre som ville) gå fra dør til dør for å samle inn så mye penger som mulig til kreftforeningen. På grunn av viruset Covid-19 som går rundt, ble aksjonen avlyst. Derfor er vi avhengig av donasjoner av bedrifter, organisasjoner og privatpersoner for å samle inn nok penger til Krafttak mot kreft. For å gi en donasjon kan man enten gi her, eller vipse til skolens nummer: 421041 Nå teller det som mest at alle bidrar, og deler med venner og familie! Tusen Takk for ditt bidrag til en viktig sak! Bry deg du også og gi for livet.

20.01.2020 25.03.2020

Thor Heyerdahl VGS