Sartor Storsenter og Vest Næringsråd Øygarden kommune Krafttak mot kreft 2020

Bedriftsstafett Krafttak mot kreft Sartor/VNR 2020

I år skal Sartor Storsenter og Vest Næringsråd, i samarbeid med Kreftforeningen, samle inn penger til forskning på kreftformer som få overlever. Mange kreftformer har hatt for høye dødstall, for lenge. Med Krafttak mot kreft 2020 ønsker Kreftforeningen å endre denne alvorlige situasjonen. Ulike kortsiktige og langsiktige tiltak kan bidra til at flere overlever og gjøre at de som er berørt av kreftformer med lav overlevelse får et bedre liv. Sartor Storsenter og Vest Næringsråd har i samarbeid med Kreftforeningen engasjert seg sterkt for Krafttak mot kreft nå i ti år! I 2019 samlet vi inn hele 680 122 kroner gjennom Bedriftsstafetten - hele 108 bedrifter var med og bidrog! Målet for 2020 er å få enda flere bedrifter til å bidra! No Name Frisør på Sartor har allerede mottatt stafettpinnen og gitt 10 000 kroner! Stafettpinnen er sendt videre og vi oppfordrer alle til å gi så det monner! PS! Du kan også gi en gave ved å bruke Vipps nr.: 451005

22.01.2020 01.04.2020

Sartor Storsenter og Vest Næringsråd