CC Gjøvik Gjøvik Krafttak mot kreft 2020

Skap håp sammen med CC Gjøvik

Krafttak mot kreft er Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon som foregår de to første ukene i mars. CC Gjøvik ønsker å støtte denne viktige saken og bidrar til Kreftforeningens aksjon. Målet vårt er å samle inn 50 000 kr. Årets innsamling går til kreftformer som få overlever, samt gode omsorgstilbud til pasienter og pårørende CC Gjøvik har over flere år bidratt til Kreftforeningens arbeid, blant annet gjennom å huse arrangementet Vinterlyd. I år ønsker vi bidra litt ekstra gjennom å lansere kampanjen Krafttak mot-kreft-kampanjen, Digital Bøssebærer. Digital bøssebærer er en kampanje som tar utgangspunkt i en av Kreftforeningens viktigste ledd, nemlig bøssebæreren! Ved å digitalisere bøssebæreren får du muligheten til å delta og selv bli en bøssebærer for Kreftforeningen. Bli med og skap håp sammen med CC Gjøvik! HUSK: Lørdag 14.mars arrangerer vi artistdugnad til inntekt for Krafttak mot Kreft. Program og mer info publiseres på cc.no

30.01.2020 15.03.2020

CC Gjøvik