Nesserussen 2020 Hadsel Krafttak mot kreft 2020

Krafttak mot kreft - Gi for livet med Nessserussen

Nesserussen 2020 tar et Krafttak mot kreft! Krafttak mot Kreft er Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon, og Nesserussen er stolte av å kunne ta del i aksjonen og samle inn penger til Kreftforeningen. Grunnet tiltak som er satt i gang mtp. smittespredning er året aksjon blitt heldigital. Det er fremdeles flere kreftformer som svært få overlever. Kreftforeningen ønsker med årets Krafttak mot kreft å endre denne alvorlige situasjonen. Midlene som samles inn skal gå til kreftforskning for å bidra til at flere overlever, og til gode omsorgstilbud for pasienter og pårørende. Det trengs mer forskning slik at flere skal overleve kreftformene som i dag har høy dødelighet, samt at de som rammes skal få gode tilbud og oppfølging. Å bli alvorlig kreftsyk forandrer alt – både for den som er syk og de som er rundt. Å få vite at man får leve videre, er den aller beste følelsen i livet. Den følelsen vil vi at flere skal få oppleve. Støtt Krafttak mot kreft! Hver krone teller, og alle bidrag mottas med stor takk!

06.02.2020 17.05.2020

Nesserussen 2020