Clarion Hotel Energy utfordrer næringslivet i Rogaland til å ta et Krafttak mot kreft
Clarion Hotel Energy Stavanger Krafttak mot kreft 2020

Clarion Hotel Energy, i samarbeid med Kreftforeningen, utfordrer næringslivet i Rogaland til å ta et Krafttak mot kreft. Vi har allerede donert, og utfordrer nå deg og din bedrift til å støtte Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon Krafttak mot kreft ved å gi et bidrag. Å bli alvorlig kreftsyk forandrer mye i livet – både for den som er syk og de som er rundt. Å få vite at man får leve videre, er den aller beste følelsen i livet. Den følelsen vil vi at flere skal få oppleve. Årets Krafttak mot kreft samler inn penger til forskning på kreftformer med lav overlevelse. Tre av fire nordmenn overlever kreft, men det er fremdeles flere kreftformer som svært få overlever. Lungekreft og bukspyttkjertelkreft er blant disse, der to av ti overlever lungekreft og én av ti overlever bukspyttkjertelkreft. På vår innsamlingsside kan din bedrift støtte med valgfritt beløp - du kan be om faktura eller bruke bedriftens kort. Som privatperson kan du bruke kort eller betale med Vipps. Så enkelt, så viktig! Vi håper at vi sammen kan nå målet. Bli med oss og ta et krafttak mot kreft!

10.02.2020 31.03.2020

Clarion Hotel Energy