Team Lødingen LØDINGEN Krafttak mot kreft 2020

Krafttak mot kreft, Team Lødingen!

Det er ikke kommet noen henvendelse til Lødingen kommune i år, om bøsseaksjon Krafttak mot kreft som er nå i mars. Det er mange bedrifter og organisasjoner som har startet sine egne aksjoner, samt andre kommuner. Dette burde også Lødingen være med på. Båtsfjord som er på størrelse med vår egen kommune, har satt mål om 60.000, og har snart fått inn det dobbelte! Så tenker vi prøver å høyne det, å setter mål på 100.000, og satser på å slå de 🤞🤞 Utfordrer både private og bedrifter å gi et lite bidrag, til denne VIKTIGE saken som rammer oss ALLE på en eller annen måte i løpet av livet ❤️ Dette er en felles dugnad i kampen mot kreft. Penger som går til viktig kreftforskning i NORGE, samt tilbud til de som er berørt av denne sykdommen. Så peis på og bidra med det du kan! Om vi nå ikke når helt målet som er satt så gjør det ingen ting, for ALLE monner drar! 🙏 Heia Team Lødingen!!! 👍 FUCK CANCER! 🎗️

06.03.2020 31.03.2020

Team Lødingen