Dirty Girls AS er arrangør av arrangementer som bl. Dirty Girls Mud Run og Dirty Girls Challenge.

Dirty Girls Mud Run er en 2 dagers jente-weekend med ulike aktiviteter. Hovedaktiviteten er selve Mud Run, som er et ca. 5 km gjørme- og hinderløp.
Løpet er uten tidtaking og passer for alle, trent eller utrent. Vi ønsker å inspirere alle dere fantastiske jenter til å løpe, krabbe, hoppe og danse deres vei mot målstreken og til den deilige følelsen av å ha fullført løpet!
(og være dekket i gjørme selvfølgelig!)

Dirty Girls Challenge er en virtuell utfordring, som har som formål å skape positiv aktivitet og mestringsfølelse blant jenter. Jenter utfordres- og utfordrer hverandre til å gjennomføre ulike aktiviteter over en gitt tidsperiode. Deltagerne i utfordringen får ta del av et Dirty Girls fellesskap hvor de kan dele sine erfaringer, stille spørsmål, motivere og finne motivasjon, samt tilgang til egen side hvor all aktivitet loggføres.
Utfordringer og tidsramme for arrangementet varierer fra utfordring til utfordring.

Vi gjennomfører ikke aktiviteten bare for å komme i mål, vi ønsker å gjøre noe for mennene i våre liv.
#ForTheBoys

Arbeidsfordelingen er enkel: Vi gjennomfører løpet eller utfordringen, og våre partnere, venner, kolleger eller familie forplikter seg til å donere et beløp.

Dette kan være 1 kr per kilometer som tilbakelegges, en fast sum for å gjennomføre eller lignende. Det er bare å være kreativ og gjøre det litt gøy!

Her kan alle være med å ta et felles løft med oss. Når vi samler inn midler til kreftsaken, styrkes mulighetene for å forebygge sykdom hos våre kjære menn.

Sammen skal vi sette søkelys på kreft som rammer menn. All støtte, om det er lite eller stort, vil hjelpe. Til sammen kan små beløp utgjøre en stor forskjell.

La oss se hvor mye vi klarer å samle inn i fellesskap!

Se totalt innsamlet beløp i oversikten oppe til høyre.

Løp for å ha det moro, men også for å gjøre en forskjell!

Lykke til med innsamlingene, og tusen takk for innsatsen!